New here? Introducing me

Eng/ Well I noticed there's a lot of new people here, so hi! This is Medusa. I'm a self-taught artist and country girl from Vale...


Eng/ Well I noticed there's a lot of new people here, so hi! This is Medusa. I'm a self-taught artist and country girl from Valencia, Spain. I'm 33 years old. I work vintage illustrations, mixing my style with art nouveau, retro inking, symbolism and nature. Favourite topics are books and tales, mythology, botanicals, witchcraft, vintage and pop culture.
I'm clumsy and socially awkward, and I need to be close to nature. My fiancee and I have two black cat daughters, Muffin and Umbra.
What about you?
---------------
Esp/ Bueno veo que se ha juntado mucha gente nueva por aquí! Hola!
Soy Medusa, artista autodidacta y chica de pueblo de Valencia, España. Tengo 33 años.
Trabajo ilustraciones vintage, mezclando mi estilo con art nouveau, entintado retro, simbolismo y naturaleza. Mis temas favoritos son cuentos y libros, mitología, botánica, brujería, vintage y cultura pop.
Soy torpe social y fisicamente, y necesito estar cerca de la naturaleza. Mi chico y yo tenemos dos hijitas gatas negras, Muffin y Umbra.
Y vos? Quiénes sois?

You Might Also Like

0 comentarios

Comentarios / Comments